Propagační činnost Národního muzea
Výstavní cyklus Peníze
Spot k výstavě Peníze promítaný nejen v České televizi
V roce 2014 Národní muzeum završilo výstavní cyklus Peníze, který z hlediska propagační grafiky vizuálně a tematicky propojil stěžejní výstavní projekty tohoto cyklu. Poslední otevíranou výstavou byla výstava Venkov, jejíž propagační motiv navazoval na společnou grafiku celého cyklu.
K výstavě Peníze z výstavního cyklu Peníze byl realizován televizní spot, který byl promítán již v prosinci roku 2013 na programech České televize v rámci institucionální spolupráce.
Výstavní program Okno do světa
Spot k výstavě Země černých faraonů promítaný v České televizi
Nový výstavní program s názvem Okno do světa přinesl do Náprstkova muzea mezinárodní výstavní projekty z nejrůznějších koutů světa. Program začal v roce 2014 výstavou „Země černých faraonů", která pro motiv široce distribuovaného plakátu využila jeden z exponátů výstavy – ozdobu v podobě aegidy s hlavou lvího boha Apedemaka, jež byla součástí pokladu královny Amanišacheto. Výstava Země černých faraonů byla návštěvnicky velmi úspěšná, možná i díky velké pozornosti věnované této výstavě v rámci reklamní kampaně. Dále pak výstavní program Okno do světa pokračoval v roce 2014 výstavou „Ázerbájdžán – čarovná země ohně", kde byl pro potřeby propagační grafiky využit motiv hedvábného šátku. Hedvábí je vzácnou vývozní surovinou Ázerbájdžánu a těší se velkému využití i v tamním odívání.
Výstavní cyklus Smrt
V roce 2014 zahájilo Národní muzeum již třetí výstavní cyklus, který tentokrát nesl název SMRT. Propagační grafika se ubírala podobným stylem jako u předchozích výstavních cyklů – variace jednoho motivu na více témat. Celý cyklus zahájila výstava „Smrt kmotřička" v Českém muzeu hudby, která na plakátu využila motivu od výtvarnice Kamily Skopové. Další zahájenou výstavou z cyklu Smrt v roce 2014 byla výstava „Onen svět" v Národopisném muzeu - Musaionu, ta ve své propagační grafice využila vyobrazení kostlivce v klobouku s balíčkem léčivých bylin. Jedná se o pozoruhodný exponát dveří z 18. století, které byly součástí mobiliáře lékárny kapucínského kláštera na Hradčanech, který se objevil také na jmenované výstavě. Poslední výstavou z cyklu Smrt zahájenou v roce 2014 byla výstava „Rituály smrti" v Náprstkově muzeu, na jejímž plakátu se objevil kostlivec v podobě dámy zvaný "Catrina", jedná se o keramiku pocházející z Mexika z 21. století.
Sjednocujícím prvkem plakátů celého cyklu Smrt byla "nálepka" v podobě kolečka nesoucí motto "SMRT nevšední výstavní cyklus o životě".
Kampaň Národní muzeum není jen jedna budova
V roce 2014 úspěšně přibývali do věrnostního programu Národního muzea „Objevujte a sbírejte" další členové, kteří mají zájem o opakované návštěvy výstav a expozic Národního muzea a výhod z nich plynoucích. Věrnostní program Objevujte a sbírejte byl spuštěn jako součást programu Národní muzeum není jen jedna budova již v roce 2013 a od samého začátku se těší velké návštěvnické pozornosti.
Dále byl v roce 2014 v rámci kampaně Národní muzeum není jen jedna budova realizován projekt mobilní aplikace, která shromažďuje informace nejen o hlavních pražských expozicích Národního muzea ale hlavně o aktuálních výstavních projektech. Návštěvníci mají možnost dozvědět se o nejzajímavějších exponátech bližší informace jako doplněk k těm, které naleznou na popiskách přímo ve výstavě. Dále si mohou prohlédnout tyto předměty v detailním rozlišení a v některých případech si mohou i přehrát audio či video ukázky. Mohou se k informacím dostat jak přímo ve výstavě (Národní muzeum již nabízí wifi sítě v Nové budově a Náprstkově muzeu, plánovány jsou postupně i další objekty) tak následně i poté – průvodce je funkční i offline, přístup k jeho obsahu není návštěvou výstavy nijak omezen.